Ce inseamna asta ? Este o batalie între bani investiţi vs popularitate prin research, timp investit.
Atunci cand doresti realizare unui branding iti trebuie foarte multi bani pe care sa-i investesti in reclama, deoarece din start pornesti pe un drum total diferit. Pentru a intelege mai bine iti voi oferi un exemplu pe care il voi repeta si la site-urile de nise descrise mai jos. Sa zicem ca eu am chef sa-mi deschid un site cu reviewuri de filme si vreau sa-l numesc „ABCDEFG”, un nume care nu este legat in mod specific cu nimic din lumea filmului. Dupa ce termin constructia la el il voi promova investind foarte multi bani in fel de fel de publicitate, astfel incat lumea sa asocieze „ABCDEFG” cu fimul, iar de fiecare data cand au nevoie sa caute ceva util legat de evenimentele cinematografice sa-si aduca de brandul meu si sa-l acceseze. Adidas este un brand dintre cele mai populare, deoarece in prezent lumea asociaza mai mereu incaltamintea sport cu Adidas, insa daca aceasta firma n-ar fi luat nastere niciodata, astazi daca ai fi citit Adidas pe undeva nu l-ai fi asociat niciodata cu papucii, deoarece la prima vedere nu au nimic in comun.
Un site de nisa este putin diferit, deoarece se merge pe ideea de a te integra in lumea filmului, spre exemplu, si de a face site-ul tau cat mai popular folosind termeni specifici filmului. In cazul in care imi deschid in forum in care doresc ca toata lumea sa discute doar despre cinematografie imi voi numi site-ul, sugestiv, „Forumul filmelor”, deoarece nu doresc realizarea unui brand ci folosirea unui domeniu pentru a atrage trafic si viztatori.