Cand lucrezi la un website nou, fie el mare sau mic, este important sa-ti amintesti ca un site bun este cel care ii face pe vizitatori sa revina.
Ce inseamna “un site bun” variaza de la o persoana la alta. Pentru unii este important “aspectul site-ului,” altii prefera “utilitatea”. Daca indeplinesti aceste criterii atunci site-urile tale vor fi cele mai bune.
Aspectul site-ului
Nimeni nu vrea sa se uite la un site plictisitor dar daca este prea tipator unii s-ar putea sa renunte. Gasirea unui echilibru intre prea pretentios si plictisitor este cheia catre un bun web design. Culorile pot fi folosite pentru a sublinia emotiile oamenilor care in schimb pot intensifica slabiciunea lor de a cumpara.
Psihologia culorilor este dovedit ca functioneaza si de aceea este utilizata de designerii profesionisti pentru a transmite diverse mesaje utilizatorilor.
Un desgin nu trebuie sa fie niciodata prea complex sau confuz.
Acesta trebuie sa fie in consens cu afacerea si produsele sau serviciile pe care le promoveaza.
Obiectivul site-ului
Inainte de a crea un Web site trebuie sa iti stabilesti niste obiective si sa te intrebi cum ai dori ca persoanele care il viziteaza sa beneficieze de pe urma lui.
Continutul site-ului ar trebui permanent updatat. Este usor sa iti dai seama cand un site nu a fost updatat. Acest lucru creaza o imagine proasta companiei deoarece o pagina principala este ca un CV.
Trebuie de asemenea sa-ti propui ca Web site-ul sa reflecte scopul pentru care a fost creat si cum ai dori sa vii in sprijinul vizitatorilor cu ajutorul lui.
Accesibilitatea/Utilitatea
Deoarece internetul ofera atat de multe informatii este greu sa atragi atentia persoanelor si sa le faci sa-ti viziteze site-ul.
Una dintre cele mai intalnite probleme cu care se confrunta vizitatorii de site-uri este ACCESUL GREOI LA INFORMATIE. Un site ar trebui sa fie simplu si usor de folosit. Navigarea in orice pagina a site-ului trebuie sa fie foarte simpla.
Vizitatorii nu ar trebui sa dea click de mai mult de 4 ori pentru a accesa o anumita pagina. O regula generala inteleasa/stiuta de majoritatea web designerilor este ca unui vizitator nu ar trebui sa i se ceara sa dea click mai mult de 2 ori pentru a accesa o pagina a sitului.
Structurile complicate de navigare vor intimida imediat vizitatorul si acesta va renunta repede daca nu va reusi sa gaseasca ceea ce cauta.
Un alt lucru care trebuie luat in seama este service provider-ul. Gazduirea ar trebui sa aiba un bun uptime (99,9%+) si sa fie recunoscut ca avand o viteza mare de transfer.
Indiferent ce iti doresti sa realizezi cu un Web site, fie ca este vorba de vanzare de produse sau “company buzz”, scopul principal este sa ai trafic. Cele trei strategii enuntate mai sus sunt modalitati demonstrate de a excela pe WEB pentru compania ta.
Related Posts
de ce nu sunt toate firmele profesioniste in web design
Ieri am fost la un medic ortoped.Din vorbă în vorbă am ajuns să-i povestesc cam cu ce mă ocup și i-am dat o carte de vizită. Am primit la rândul meu o carte de vizită. De la prima vedere am observat...
energy studio website
Chiar daca esti la inceput de drum si nu cunosti toate secretele prezentei pe web, nu o vei lua de la zero in acest domeniu. Toate proiectele pe care le-am dezvoltat pana acum s-au confruntat cu situatii...
Branding vs Nişă
Ce inseamna asta ? Este o batalie între bani investiţi vs popularitate prin research, timp investit. Atunci cand doresti realizare unui branding iti trebuie foarte multi bani pe care sa-i investesti in...