de ce nu sunt toate firmele profesioniste in web design

de ce nu sunt toate firmele profesioniste in web design

Ieri am fost la un medic ortoped.

Din vorbă în vorbă am ajuns să-i povestesc cam cu ce mă ocup și i-am dat o carte de vizită. Am primit la rândul meu o carte de vizită. De la prima vedere am observat adresa de e-mail @yahoo.com trecută pe aceasta. Cu ocazia asta mi s-a plâns că are un site făcut, de o firmă de renume în domeniu, și că e cam degeaba, că nu o găsește nimeni. Presupun că site-ul n-a fost ieftin. Un domeniu cumpărat, o singură pagină statică, un design care ar putea fi plăcut, cu 6 (șase) imagini care se măresc printr-un efect lighbox, numele medicului scris într-o imagine, care măcar de ar avea numele medicului în ALTernative text sau ca descriere, cu meta description sumar (adică e trecut acolo numele domeniului), robots.txt nu există șamd.

Dau niște căutări prin google, și nu apare nimic. Găsesc numele medicului prin diverse fișiere .doc publice ale UMF-ului. Ajung într-un final să dau în google site:domeniulrespectiv.ro și… „Your search did not match any documents”.

Pîăi și acuma vine întrebarea: Rolul unui site nu e să stea acolo și să furnizeze informații? Dacă nu se uită nimeni pe el atunci cum să dea informații? Ce rost mai are acel site? De ce există dacă nu este indexat? E așa de greu să sugerezi o adresă în maxim 3 motoare de căutare?

Am uitat să menționez că pe pagina respectivă mai și este trecut „Fotografii și design de «««»»»»”.

About the Author